Usher - There Goes My Baby





there goes my baby
見て、僕のベイビーが行くよ
(oo girl look at you)
(ねぇ、自分を見てみなよ)
you don't know how good it feels to call you my girl
君を彼女と呼べることが、どんなに気分がいいか知らないでしょ
there goes my baby
ほら、僕のベイビーが行くよ
loving everything you do
君がすること全てが好きなんだ
oo girl look at you
ねぇ、自分を見てみなって


bet you ain't know that i be checking you out
絶対に気づいてないね、僕が君をチェックしているの
when you be putting your heels on
君がヒールを履いている時に
i swear your body's so perfect baby
誓うぜ、ベイビー、君の体は本当に完璧だよ
how you work it baby yea
ベイビー、いったいどうやったの?
i love the way that you be poking it out
君が体を突き出している時が大好きなんだ
girl give me something to feel on
ねぇ、僕が感じるように何かちょうだい
so please believe we gone be twerking it out
信じてくれ、僕たちは体を動かし尽くすよ
by the end of the night baby
夜が明けるまでに、ベイビー


i've been waiting all day to wrap my hands
一日中待ってたんだ、君の腰に手を回すの
around your waist and kiss your face
そして君の頬にキスするのを
wouldn't trade this feeling for nothing
この気持ちは何にも変えられない
not even for a minute
たったの一分だって
and i'll sit here long as it takes
ずっとここに座っているよ
to get you all alone
君を独り占めできるまでは
but as soon as you come walking my way
でも君が僕の方に歩いてくればすぐに
you gon hear me say
僕がこう言うのが聞こえるだろう


there goes my baby
見て、僕のベイビーが行くよ
(oo girl look at you)
(ねぇ、自分を見てみなよ)
you don't know how good it feels to call you my girl
君を彼女と呼べることが、どんなに気分がいいか知らないでしょ
there goes my baby
ほら、僕のベイビーが行くよ
loving everything you do
君がすること全てが好きなんだ
oo girl look at you
ねぇ、自分を見てみなって


i get the chills whenever i see your face
君の顔を見るといつもヒヤッとするんだ
and you in the place girl
そして君がそこにいると
feel like i'm in a movie baby
僕は映画の中にいるみたいだ
i'm like oowee baby oh
ワァオーッッって感じだよ
like waterfalls your hair falls down to your waist
君の髪は滝のように腰に落ちて来て
can i get a taste girl
ねぇ、味見してみてもいいかい?
no need to keep this baby
ベイビー、もう待ってる必要はないよ
i ain't ashamed of calling your name girl
君の名前を呼ぶのを恥ずかしがったりしないよ


i've been waiting all day to wrap my hands
一日中待ってたんだ、君の腰に手を回すの
around your waist and kiss your face
そして君の頬にキスするのを
wouldn't trade this feeling for nothing
この気持ちは何にも変えられない
not even for a minute
たったの一分だって
and i'll sit here long as it takes
ずっとここに座っているよ
to get you all alone
君を独り占めできるまでは
but as soon as you come walking my way
でも君が僕の方に歩いてくればすぐに
you gon hear me say
僕がこう言うのが聞こえるだろう


there goes my baby
見て、僕のベイビーが行くよ
(oo girl look at you)
(ねぇ、自分を見てみなよ)
you don't know how good it feels to call you my girl
君を彼女と呼べることが、どんなに気分がいいか知らないでしょ
there goes my baby
ほら、僕のベイビーが行くよ
loving everything you do
君がすること全てが好きなんだ
oo girl look at you
ねぇ、自分を見てみなって


and girl i feel like it's our first time
いつも初めて一緒にいた時のような気分になるんだ
everytime we get together
僕たちが一緒にいる度に
baby loving you feels better than
ベイビー、君を愛することは何より、全てより
everything, anything
気分がいいんだ
put on my heart you don't need a ring
僕の心をつけて、指輪なんて必要ないよ
and i promise our time away won't change my love
約束する、離れてる時間が僕の心を変えることはできないよ


there goes my baby
見て、僕のベイビーが行くよ
(oo girl look at you)
(ねぇ、自分を見てみなよ)
you don't know how good it feels to call you my girl
君を彼女と呼べることが、どんなに気分がいいか知らないでしょ
there goes my baby
ほら、僕のベイビーが行くよ
loving everything you do
君がすること全てが好きなんだ
oo girl look at you
ねぇ、自分を見てみなって

iTunes



0 件のコメント:

コメントを投稿